نکاتی راجع به انتخاب هاست


سازمان هایی که سرویس هاست را با چندین برنامه ارائه می دهند بسیار باشند . پس گاهی با این همه تنوع انتخاب یک هاست مناسب سخت می شود . ما در این مطلب به مواردی که شما در هنگام خرید هاست باید به آن توجه نمایید را می گوییم تا یک هاست مناسب پیدا نمایید .

  ادامه مطلب ...

خزنده های گوگل


خزنده های گوگل در واقع برنامه های تحت وبی می باشند که با الگوریتم های پیچیده , که گوگل برای آن ها تعبیه نموده است  وارد صفحات وب سایت می شوند و با دیدن لینک هایی که در این صفحات قرار دارند به آن لینک ها می روند و ممکن است باز دوباره در آن لینک ها لینک های دیگری باشد که کار خزنده های گوگل این می باشد که کل این لینک ها را چک نمایند . 

  ادامه مطلب ...

اهمیت تبلیغات در اینترنت


بازدیدکنندگان وب سایت هدف مند می باشد پس تبلیغاتی که به هدف آن ها ربط نداشته باشد توجهی نمی کنند . برای کسب موفقیت در تبلیعات اینترنتی باید با اهدافی که در ذهن کاربرانتان موجود است همخوانی داشته باشد . برای شروع باید دلیل موفقیت تبلیغات متنی در موتورهای جستجو گوگل را بررسی نماییم . هر بازدیدکننده ای به دنبال یک هدف به جستجو در اینترنت می پردازد . 

ادامه مطلب ...

دفتر کار مجازی

دفتر کار مجازی

دفتر کار مجازی در حقیقت یک مرکز تلفن بسیار هوشمند و پیشرفته می باشد که شما را از داشتن یک دفتر کار واقعی تقریبا بی نیاز می سازد . البته این دستگاه جایگزین بسیار مناسب دستگاه های سانترال فعلی نیز می باشد . امکانات دفتر کار مجازی را در ذیل لیست نموده ایم .

  ادامه مطلب ...

ارتقا برند ایرانی


آیا به پروسه طراحی برند و شکل گیری آن در قلب و ذهن مشتری در کشورمان فکر کرده اید ؟ آیا می دانید چند برند با اسم ایرانی وجود دارد ؟ اگر به رقم بالا فکر می نمایید اشتباه می کنید .

ادامه مطلب ...