طراحی سایت پارالاکس


پارالاکس (Parallax)

پارالاکس به معنای اختلاف منظر است اما در کاربرد وب به نوع پیمایش صفحه به شکلی که صفحه دارای عمق می شود و برای کاربر ویژگی خاصی را از لحاظ بصری ایجاد می کند گفته می شود.

تکنیک هایی که برای این نوع طراحی استفاده می شود بر پایه کدهای HTML5 و CSS3 و Jquery است و از میان شیوه های طراحی وب، به طور حتم می توان گفت پارالاکس (Parallax) یکی از قدرتمندترین و شگفت انگیزترین شیوه های طراحی است و در یک سال اخیر نمونه های متعددی از این طراحی را دیده ایم.

ادامه مطلب ...

طراحی سایت به روش ماژولار


قدم موثر در طراحی سایت به روش ماژولار ، تشخیص قالب صفحات وب سایت می باشد . یک قالب یک نوعِ صفحه در وب سایت را تعریف می کند. یک قالب می تواند در یک یا تعدادی از صفحات سایت مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال در یک وب سایت محصولات یک شرکت ، یک قالب اساسی ، قالب صفحات کاتالوگ است . این قالب مشخص می سازد که در هر صفحه طراحی شده بر اساس این قالب یک محصول چگونه نمایش داده شود . قالب دیگر می تواند قالب نتیجه یک جستجو باشد که تعیین می کند نتایج را چگونه نمایش داد. اگرچه یک سایت ممکن است شامل هزاران صفحه باشد، ولی تعداد قالب هایی که برای آن ها تعیین می شود ممکن است به ده تا هم نرسد . با تشخیص قالب صفحات ، اجزای منطقی هر قالب را می توان بعنوان ماژول ها تعیین کرد.

ادامه مطلب ...

آیا می دانید چرا طراحی وب سایت از Landing page بهتر می باشد ؟


جدیدا بعضی از مقاله ها ادعا دارند که طراحی وب سایت برای گسترش کار املاک و مستغلات تاثیر کمتری نسبت به  landing page  دارد.

هر فردی که در مورد روش ها و متدهای بهینه سازی اطلاعات دارد ، می تواند به شما بگوید که چنین مساله ای ضرورت خاصی ندارد. تعداد زیادی دلیل وجود دارد که چرا یک طراحی وب سایت واقعی ابزار موثرتری برای جمع آوری و ایجاد کسب و کار در حیطه املاک و مستغلات می باشد .

  ادامه مطلب ...

صفحه درباره ما در طراحی سایت


صفحه درباره ما که در بیشتر سایت ها بخش زیاد مهمی نمی باشد به طوری که با گذاشتن توضیحاتی کم و حوصله سر بر و لیستی از خدمات و یا محصولات به حال خود گذاشته شده و هیچ بهینه سازی و بروزرسانی در این صفحه انجام نمی شود ، در حالی که این صفحه دارای اهمیت بالایی می باشد به این دلیل که تنها راه معرفی شرکت و سوابق کاری شرکت  و توضیحاتی در زمینه خدمات و محصولات و اهداف شرکتتان می باشد ، بازدید کننده های وب سایتتان برای آشنایی بیشتر با برند شما و یا خدماتتان به این صفحه مراجعه می نمایند و از این جهت حائز اهمیت فراوانی می باشد و می تواند تصویری خوبی از شما در ذهن مشتری ایجاد نماید 

ادامه مطلب ...

CRO در طراحی سایت چیست؟


واژه CRO که مخفف عبارت Conversion Rate Optimization می باشد به معنای بهبود نرخ تبدیل می باشد، که در توضیح کامل تر بهبود نرخ تبدیل ورودی به مشتری می باشد، در CRO هدف این است که کاربرانی که به سایت شما وارد می شوند با نرخ بیشتری به مشتری تبدیل شوند.

مشتریان امروزی در ایران و سراسر جهان وقتی تصمیم به خرید از اینترنت یا پیدا کردن اطلاعاتی جهت تماس و دریافت خدمات از شرکت های مختلف هستند، ابتدا شروع به جستجو و تحقیق می کنند و به نتایج جستجوی خود، امتیاز می دهند و در نهایت بهترین گزینه را از نظر خود انتخاب و خرید خود را انجام می دهند.

مهمترین گزینه در این زمینه ایجاد اعتماد در مخاطب می باشد.

  ادامه مطلب ...