اهمیت تبلیغات در اینترنت


بازدیدکنندگان وب سایت هدف مند می باشد پس تبلیغاتی که به هدف آن ها ربط نداشته باشد توجهی نمی کنند . برای کسب موفقیت در تبلیعات اینترنتی باید با اهدافی که در ذهن کاربرانتان موجود است همخوانی داشته باشد . برای شروع باید دلیل موفقیت تبلیغات متنی در موتورهای جستجو گوگل را بررسی نماییم . هر بازدیدکننده ای به دنبال یک هدف به جستجو در اینترنت می پردازد . 

 زمانی که بازدیدکننده کلمه ای برای جستجو تایپ می نماید ، در نتیجه آن چه که موتور جستجو نشان می دهد مستقیم در ارتباط با موضوعی می باشد که بازدیدکنندگان سرچ کردند بنابراین بازدید کننده صفحاتی که در آن تبلیغاتی نا مربوط به موضوع که به دنبالش باشد خواهد بست .

حالا می دانیم که رمز موفقیت تبلیغات برابر با اهداف بازدیدکننده می باشد . برای رسیدن به این هدف ، آگهی های متنی روش موثری است . تبلیغات گرافیکی نظر بازدیدکننده را به خود جذب نماید . بنابراین باید اشتباهات و نمایشات نامربوط را کنار از بین ببرید لازم به ذکر است که تبلیغاتتان به همراه یک لینک به صفحه ای که اطلاعات راجع به آن محصول یا خدمات می دهد .

این مورد را بگوییم تبلیغاتی که به طور ناگهانی ظاهر می شود برای کاربر هم آزار دهنده است و هم احتمال این که طبق نظر کاربر باشد کم است .

مزایای ثبات تبلیغات

در بسیاری از مواقع که شاید هم برای شما اتفاق افتاده باشد , هنگامی که در حال بازدید یک وب سایت بوده اید یک آگهی جالب نظر شما را جلب نموده باشد این امر باعث ایجاد پیغام روانی در ذهن شما می شود .

برای نکته آخر تبلیغات شما نباید مزاحم کار کردن کاربران شود باید طوری باشد که کاربر را جذب نماید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.