آموزش میکروتیک - آشنایی با میکروتیک

آشنایی با میکروتیک

آشنایی مختصری با شرکت میکروتیک

شرکت میکروتیک در سال 1996 توسط دو دانشجوی MIT در لیتوانی دایر شد . محصول این شرکت در ابتدا سیستم عاملی بر پایه دبیان بود که فقط به قابلیت های روتینگ در آن توجه شده بود این سیستم عامل با نام MIKROTIK Router OS وارد بازار شد . بدین شکل که شما این سیستم عامل را روی یک PC و یا ماشین مجازی نصب کرده و آن را تبدیل به یک روتر می کردید از نکات مثبت این سیستم عامل می توان به نیاز ناچیز به منابع سخت افزاری اشاره کرد به شکلی که شما با یک کامپیوتر Pentium II و 128 مگابایت رم یک روتر توانمند خواهید داشت. از دیگر مزایای آن قیمت بسیار ناچیز لایسنس این سیستم عامل بود که درواقع باعث گسترش استفاده از آن شد ؛ اما کار میکروتیک اینجا به پایان نرسید و در سال 2002 این شرکت تصمیم گرفت تا سخت افزارهای اختصاصی خود را ارائه دهد روتر های سخت افزاری میکروتیک با نام تجاری Router board شناخته می شوند . روتر های وایرلس میکروتیک بسیار شناخته شده و پرکاربردند .

  ادامه مطلب ...

6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (2)

6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (2)

تصور کنید کسب و کار جدیدی را شروع کرده اید و در آن حرفه ای هستید . اما ویترین جذابی برای معرفی خدمات و یا کالای خود هنوز ندارید ، می توانم تصور کنم که آخر ماه دغدغه ای جز پرداخت قبوض ماهانه و پرداخت حقوق کارکنانتان نخواهید داشت ، هر چه قدر هم که در کسب و کارتان حرفه ای باشید ، بدون داشتن یک ویترین مناسب برای معرفی آن همیشه آخر ماههای تلخی را پیش رو خواهید داشت .

در مقاله 6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (1) راز را با شما در میان گذاشتم ، خوب وقت آن رسیده که 3 راز دیگر را برای شما بازگو کنم :

 

ادامه مطلب ...

6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (1)

6 راز برای داشتن یک وب سایت تجاری موفق (1)

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک و نوپا هستید , تا الان متوجه شده اید که برای بودن در عرصه رقابت تجاریتان , داشتن یک وب سایت امری ضروری می باشد .

صاحبان کسب و کارهای قدیمی هم تا حدی متوجه شده اند که برای بقا و ارتباط با مشتریانشان به شیوه های سنتی دیگر موفق نخواهند بود , زیرا مشتریان دیگر نیازهای خود را در عرصه وب و اینترنت جستجو می نمایند .

  ادامه مطلب ...

نقش نماد بر مدیریت برند

تاثیر نماد بر مدیریت برند


یکی از ملزومات هویت برند استفاده از نمادها و سمبل ها در مدیریت برند می باشد . از پرچم سازمان ملل گرفته تا آیکون های مذهبی و عناصر کلاسیک مانند زمین , آب , هوا و گاز همگی می توانند نمادی در برقراری ارتباط با مشتری و یا حتی طراحی بسته بندی باشند .

طراحان باید قدرت نمادها را به خوبی تشخیص دهند . همانطور که جهان با سرعت وصف ناپذیری در حال رشد است انسان ها هم باید دانش خود را نسبت به تشخیص نمادهای پیرامون خود نیز بالا ببرد .

  ادامه مطلب ...

SEM چیست ؟


کلمه SEM مخفف Search Engine Marketing می باشد و به معنای بازاریابی با موتورهای جستجو می باشد .

زمانی که یک بازدیدکننده در اینترنت به دنبال محصول و یا خدمات مورد نظر خودش می گردد با سرچ در موتورهای جستجو این کار را انجام می دهد حال اگر 100 شرکت آن کالا و یا خدمات را در وب سایت خود داشته باشند سایت هایی به فروش بالا و یا عرضه خدمات دست پیدا می نمایند که بهترین جایگاه در موتورهای جستجو را دارند . 

ادامه مطلب ...