ارتقا برند ایرانی


آیا به پروسه طراحی برند و شکل گیری آن در قلب و ذهن مشتری در کشورمان فکر کرده اید ؟ آیا می دانید چند برند با اسم ایرانی وجود دارد ؟ اگر به رقم بالا فکر می نمایید اشتباه می کنید .

این که بعضی افراد در داخل کشورمان به دلخواه خودشان و یا بالاجبار از محصولات ایرانی خریداری می نمایند نشان دهنده پر قدرت بودن آن برند در ذهن مشتری نیست . زمانی که از محصولات برند شما در هر جای دنیا صحبت شود و یا با دیدن و شنیدن برند شما حس خوبی جهت خرید محصولات شما برای مشتری ایجاد شود می توان گفت که شما دارای یک برند موفق می باشید .

 پس برای داشتن همچنین برندی باید قبل از طراحی برند , جهانی فکر نمایید و استاندارد های جهانی را در عرضه محصولات و خدمات پس از فروش رعایت نمایید .

در حال حاضر برند های ایرانی که در کشورمان وجود دارند می توان گفت که برند بومی نام دارند یعنی محصولاتی که داخل کشورمان در حال تولید می باشند فقط داخل مرز های خودمان شناخته شده می باشند . پس با این تفاصیر باید به فکر یک جهانی نمودن برند های کشور عزیزمان باشیم . با یک مشاوره برندینگ خوب می توانید به این موضوع مهم دست پیدا نمایید .

دلیل پایین بودن کیفیت برندینگ در کشورمان شاید انتظارات کم مشتری و یا پایین بودن سطح استاندارد داخلی می باشد و یا تصورات اشتباه از برندینگ باشد . آیا شما هم با ما موافق هستید ؟ و یا نظر دیگری دارید ؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.