صفحه درباره ما در طراحی سایت


صفحه درباره ما که در بیشتر سایت ها بخش زیاد مهمی نمی باشد به طوری که با گذاشتن توضیحاتی کم و حوصله سر بر و لیستی از خدمات و یا محصولات به حال خود گذاشته شده و هیچ بهینه سازی و بروزرسانی در این صفحه انجام نمی شود ، در حالی که این صفحه دارای اهمیت بالایی می باشد به این دلیل که تنها راه معرفی شرکت و سوابق کاری شرکت  و توضیحاتی در زمینه خدمات و محصولات و اهداف شرکتتان می باشد ، بازدید کننده های وب سایتتان برای آشنایی بیشتر با برند شما و یا خدماتتان به این صفحه مراجعه می نمایند و از این جهت حائز اهمیت فراوانی می باشد و می تواند تصویری خوبی از شما در ذهن مشتری ایجاد نماید 

 و در آخر باعث می شود که فرصت ها و روابط بیشتر با مشتریان به وجود آید . بیشتر شرکت و برند های بزرگ از این صفحه برای معرفی هدف های شما در آینده و توانایی های خود استفاده نمایید .

همان طور که گفته شد صفحه درباره ما سکوی خوبی است که شما از طریق این صفحه خود را به دیگران معرفی می نمایید پس باید به چند نکته کلیدی توجه نمایید ، این را بدانید که شما باید با جملات خود بازدید کنندگان سایتتان را جذب نمایید حتما در این صفحه قسمتی را برای بیان قابلیت ها و توانایی و ارزش های شرکت خود در نظر بگیرید . در صورت لزوم یک نویسنده قوی را استخدام نمایید تا مطمئن شوید که محتوای این بخش تاثیرگذار و جذاب باشد .

سعی نمایید در این صفحه از آیکون ها و تصاویر مربوط و جذاب استفاده نمایید ، حتی می توانید از طرح های انیمیشنی نیز استفاده نمایید . قرار دادن آیکون هایی برای دسترسی به بخش های خدمات یا محصولات و یا ارتباط با شرکت می تواند سودمند باشد  ،  برای بروز رسانی و بهینه سازی این صفحه مانند دیگر صفحه ها برنامه ریزی نمایید .

شما  می توانید در یک برنامه ریزی چند ماهه تمامی نمادها و قسمت هایی که برای این صفحه ضروری و لازم می باشد را پیاده سازی نمایید . شما با بروز نگه داشتن و بهینه سازی این صفحه در وب سایتتان مشاهده خواهید کرد که چطور این صفحه می تواند بر تجارت شما تاثیر بگذارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.