آیا می دانید چرا طراحی وب سایت از Landing page بهتر می باشد ؟


جدیدا بعضی از مقاله ها ادعا دارند که طراحی وب سایت برای گسترش کار املاک و مستغلات تاثیر کمتری نسبت به  landing page  دارد.

هر فردی که در مورد روش ها و متدهای بهینه سازی اطلاعات دارد ، می تواند به شما بگوید که چنین مساله ای ضرورت خاصی ندارد. تعداد زیادی دلیل وجود دارد که چرا یک طراحی وب سایت واقعی ابزار موثرتری برای جمع آوری و ایجاد کسب و کار در حیطه املاک و مستغلات می باشد .

  

در حالی که Landing page کاملا می تواند در موتورهای جستجو بهینه سازی شود و فقط در مورد یک چیز است ، آن هم کار و تلاش بیشتر برای وب مستر می باشد . دلایلی وجود دارد که چرا باید سرمایه گذاران املاک و مستغلات به جای ساخت یک سری از Landing page ، یک طراحی سایت اساسی آن هم به صورت سنتی و معمول انجام نمی دهند .

یکی از مشکلات اصلی در استفاده از Landing page این است که از یک نوع تجارت آن هم با کلمات کلیدی کمی متفاوت و هدفمند حمایت می نماید؛ به خصوص هنگامی که با استفاده از تبلیغات ppc اقدام به ارتقا وب سایت و کسب و کار می نمایند. طرفداران Landing page  اغلب این امر را به عنوان funneling  توصیف می نمایند، چیزی که به صورت کامل دقیق و صحیح نیست.

قیاس بهتر این است که فرض نمایید یک آسمان پر از ستاره های کم نور از مرکز شهر نور دیده می شود. آیا همه ستاره ها قابل دیدن هستند؟ نکته این بخش این است که صفحات فرود مانند ستاره های کم سو به ندرت در نتایج وحشتناک موتورهای جستجو قابل مشاهده می باشد .

از آنجایی که محتوای چند Landing page به طور کلی بسیار مشابه می باشد و تنها تفاوت یک صفحه با صفحه دیگر در استفاده از کلمه کلیدی اصلی صفحه می باشد ، بنابراین موتورهای جستجو آن را به عنوان مطالب تکراری در وب سایت می بینند. این موضوع به چه معنی است؟ این به این معنی است که موتورهای جستجو اکثرا چنین صفحاتی را نادیده می گیرند.

ایا این  Landing page ذاتا مشکل ساز می باشند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله . تمامی کارهایی که برای ساخت و طراحی وب سایت با Landing page که میلی به ایجاد ترافیک زیاد نشان نمی دهند؛ نسبتا طراحی وب سایت بهتر می تواند برای بدست آوردن ترافیک وب سایت به صورت طبیعی و ترویج وب سایت اقدام نماید .

یک وب سایت ممکن است از هر نظر در برابر Landing page بالاتر باشد . حتی گسترش و تبدیل بلاگ به عنوان بخشی از وب سایت بسیار آسان است  شاید این سوال پیش بیاید که چرا بلاگ ؟ از آنجا که راه فوق العاده آسانی برای اضافه کردن مطالب جدید و حفظ رتبه وب سایت در موتورهای جستجو می باشد این کار به شما کمک می کند که رنکینگ وب سایت خود را ارتقا دهید و ترافیک وب سایت خود را سریع تر و پایدار تر از هر تعداد صفحات فرود ایجاد نمایید .

شما می توانید یک صفحه بلاگ را به وب سایت اصلی خود اضافه نمایید و از استراتژی های دیگری نیز برای هدایت ترافیک به وب سایت خود استفاده نمایید و یا با اضافه کردن مطالب جدید به بلاگ خود موجب ایندکس شدن مجدد وب سایت تان شوید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.