برندینگ و شبکه های اجتماعی

 

 1- انتخاب شبکه های اجتماعی که تصویر برند شما را تایید می نماید

چند مورد از این شبکه های اجتماعی را به شما معرفی می نماییم 

فیسبوک : یکی از برترین شبکه های اجتماعی جهت توسعه برند می باشد که حدود یک میلیارد نفر در این شبکه اجتماعی عضو می باشند و از طریق آن با هم در ارتباط هستند . 

اینستاگرام : شبکه اجتماعی بر پایه انتشار عکس و ویدیو کاربرانی که در این شبکه اجتماعی عضو شده اند چیزی در حدود نیم میلیارد نفر می باشد که می تواند بهترین انتخاب جهت تبلیغ برند و معرفی محصولات باشد و به وسیله این شبکه اجتماعی می توان بهترین نتایج را مثلا در زمینه پوشاک به دست آورد .

گوگل پلاس : به دلیل کاربران زیاد در این شبکه اجتماعی می توان اعتبار قابل توجهی به برند خود بدهبد .

پینترست : این شبکه اجتماعی همانند اینستاگرام می باشد ، و باید بگوییم که بیشتر کاربر این شبکه اجتماعی را خانم ها تشکیل می دهند بهترین راه جهت معرفی محصولات زیورآلات و لباس می باشد.

لینکداین : این شبکه اجتماعی با جمعیتی حدود 300 میلیون عضو در سرتا سر دنیا ، به عنوان شبکه اجتماعی حرفه ای ها معرفی شده است که از طریق این شبکه اجتماعی می توانید با افراد متخصص در تمامی زمینه های شغلی دنیا در ارتباط باشید .

2- تولید محتوا ارزشمند و قابل اشتراک

منتشر نمودن محتوا و مقالات در شبکه های اجتماعی سبب می شود که تا بازدید کنندگان به سمت برندها کشیده شوند . پس باید به این مورد توجه داشته باشید که مطالب و محتوایی که توسط شما تولید و منتشر می شود باید نمایانگر یک برند خوب در ذهن بازدید کننده باشد .

3-موارد تاثیرگذار

استفاده از نام برند ، آدرس سایت ، برچسب و هشتگ ها در قسمتی از محتوایی که منتشر می نمایید تاثیرات بسزایی در بازگرداندن مخاطبان به پروفایل شبکه اجتماعی و یا وب سایت شما دارد . همچنین از ابزارهایی با تاثیر زیاد می توان ایمیل را نام برد . بعد از منتشر نمودن مطلب در شبکه های اجتماعی می توانید توسط ایمیل ، مخاطبان خود را جهت آگاه نمودن نسبت به انتشار مطلب جدید مطلع نمایید و از این روش می توانید ترافیک بالایی را به سمت آدرس مورد نظر ایجاد نمایید .

4-کمپین های تبلیغاتی

استفاده از کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی ، یکی از بهترین روش هایی است که می توان از طریق برگزاری برنامه هایی که باعث جذب مخاطب درصفحه ی برند می شود ، مخاطب را به مشارکت در آن صفحه تشویق نمایید و از این راه جایگاه مناسبی در شبکه های اجتماعی برای برند در میان مخاطبان بدست بیاورید . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.